Pasar @ Shanghai

Copyright © Evia Nugrahani W Koos

All photos in this album are taken by Evia N W Koos, all rights reserved.

Advertisements

13 thoughts on “Pasar @ Shanghai

  1. tigun said: Ini photo2 misik jaman pakek kamera cap kampak yak? Misik mbludhus gambarnya…bedo sak iki. Cekelan D3….sampluk’ane bedo… 😀

    mbludhus. hahahahahah…suwi ra krungu omongan kuwi. mbludhus dan mangkak yo mas
    Woi..cekelanku isih D50, uadohhhhh tenan karo D3. Tapi mimpi bolehlah.

  2. didihan said: waduh sekali langsung 3 rek , aku siji ae nggak dadi dadi harene

    Ini photo2 misik jaman pakek kamera cap kampak yak? Misik mbludhus gambarnya…bedo sak iki. Cekelan D3….sampluk’ane bedo… 😀

  3. didihan said: waduh sekali langsung 3 rek , aku siji ae nggak dadi dadi harene

    Aku di Penang sini kalau ke pasar Chowrasta yang deket rumah, sukak buanget nongkrong merhatiin si apek tua bikin kulit lumpia. Ndelok’e ketok gampang. Setengah dud kalau ngerjain sendiri….heheh.

  4. didihan said: waduh sekali langsung 3 rek , aku siji ae nggak dadi dadi harene

    iki ngono kan mergo bakul mas. awake dewe kan dibadog dewe, dadi nggawene alon alon asal kelakon. Opomaneh akeh sing dodol, mending tuku ae lah timbang soro soro nggawe tak iye?

  5. 3astwest said: untung disini ada yg udah jadi hehehehe…kalo enggak repot nyari penggorengan yg segede gitu 🙂

    Yang kecil kan ada Rat, buat satu kulit doang. Di foto ini kan penggorengannya buat 3 kulit sekaligus, lha wong buat jualan. Kalau satu per satu kapan selesainya.
    Eh, kemana aja neng, lama bener bertapanya. Mudah2an dapet berlian sekantong dweh.

Leave a reply [Please don't spam but OOT is highly appreciated :P]

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s